تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024

آخرین اخبار

تجلیل از معلمان و حامیان فرزندان ایتام تحت پوشش خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی هفتکل نود و هشت ساله شد / تولدت مبارک اولین کوچه محیط زیستی مسجدسلیمان الگویی برای مشارکت مردمی نفت مسجدسلیمان برای صعود نیاز به حمایت مدیران و همدلی بین مسئولین شهری و استانی دارد سیاوش اکبرپور سرمربی استقلال ملاثانی: روز تاریک و شوم فوتبال خوزستان را دیدیم ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان : به استان ت خیانت کردی آقای پورموسوی تقدیر فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان از کودکان خوش ذوق سایبری سکان مدیریت شهرداری به فرزند مسجدسلیمان سپرده شد نصب سیستم فرکانسی انتقال اطلاعات فرآیندی چاه گازی از طریق خط لوله جریانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان انتصاب ۲ عضو جدید در هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی اولین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد نشست اعضای انجمن تکواندو کارگری استان خوزستان با حضور مهندس عباس علوانی دبیر هیئت ورزش کارگری استان خوزستان برگزار گردید فرخ نیا سرمربی پیشکسوتان ایذه جوانان‌ فولاد خوزستان در اندیشه قهرمانی امیر سرتیپ دوم سعید امیری مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش منصوب شد دعوت بازیکنان مستعد و پرورش یافته در باشگاه آزادگان مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی جوانان+اسامی و عکس شهردار نفتی، فرصتی مناسب برای تبادل دانش و خدمات برای مسجدسلیمان/ آیا علی جعفری پیشنهاد شورای اسلامی شهر را میپذیرد؟ عبداله جلیلی کیا به سمت “سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز” منصوب شد تاثیر ورزش بر اختلالات حرکتی سابقه «رد صلاحیت» یا «ابطال آرای» افراد منتخب پس از انتخابات مجلس

6

درخواستهای بازنشستگان کشوری به قلم ابرگروههای وحدت برای مطالبات درسراسر کشور

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 3 دقیقه
  • کد خبر : 10643
  • 31 مرداد 1401 - 16:10
درخواستهای بازنشستگان کشوری به قلم ابرگروههای وحدت برای مطالبات درسراسر کشور
بازنشستگان در مشکلات تحمیل شده بر  معیشت خود غوطه ور هستند و انتظار این است که با لحاظ قرار دادن ماده64 و 125 که قانون گذار  تصریح بر همترازی و افزایش حقوق طبق نرخ تورم را دارد  با اجرای قانون تحقق ببخشید

دیدبان پرس؛ نامه جامعه بزرگ شاغلین و بازنشستگان تابع قانون مدیریت خدمات کشوری

جناب اقای  ابراهیم رئیسی
ریاست محترم جمهوری
با سلام و تحیات

🔔با توجه به مشکلات معیشتی و درمانی بازنشستگان عزیز که سال ها به این نظام و مردم خدمت کرده اند.
و با توجه به مطالبات قانونی این قشر فرهیخته و عدم اجرای ان که منجر به انباشته شدن مشکلات عدیده که تحمیل بر این عزیزان شده است.

🟢تقاضا داریم با عنایت و توجه به قانون مدیریت خدمات کشوری که بیش از ۱۴ سال مغفول مانده است،این قانون جامع و کامل را تحقق ببخشید.

🔴بازنشستگان در مشکلات تحمیل شده بر  معیشت خود غوطه ور هستند و انتظار این است که با لحاظ قرار دادن ماده۶۴ و ۱۲۵ که قانون گذار  تصریح بر همترازی و افزایش حقوق طبق نرخ تورم را دارد  با اجرای قانون تحقق ببخشید.

✅جناب اقای رئیسی بیمه تکمیلی بازنشستگان با کارگزار و بیمه گری بنام آتیه سازان پاسخگوی بیماری های متفاوت بازنشستگان نیست!!

🟠مدیر عامل محترم صندوق بازنشستگی به جهت برطرف کردن این مشکل پیشنهاد تجمیع بیمه بازنشستگان فرهنگی را به وزیر آموزش و پرورش تقدیم کرد که متاسفانه ظاهرا  با بی تفاوتی وزیر  به محاق رفته است!

👈چرا نباید  دولت یک آیین  نامه اجرایی واحد طبق ماده۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری به همه دستگاه ها ابلاغ کند تا هم شاغلین و هم بازنشستگان خود را زیر پوشش بیمه کارامد قرار دهند و عدالت در این مطالبه مهم بازنشستگان تحقق یابد.

🟣در ارتباط با عدالت در پرداخت حقوق قبلا خدمت عزیزان عرض شد که دولت ظاهرا  برنامه ای برای ترمیم و پرداخت حقوق بازنشستگان دارد که در هاله ای از ابهام است!

🟤اما اخیرا سخنگوی دولت اظهار داشتند که برنامه در دست تدوین است که حقوق بازنشستگان افزایش یابد و این را بعنوان خبر خوش به مخاطبین ابلاغ کرد!

🔶اما ریاست سازمان برنامه و بودجه در کمال حیرت افزایش حقوق بازنشستگان کشوری  و لشگری را احاله داد به تامین منابع مالی یا مدیریت مصارف وووو!!!
سخنی که پیش از این و در ادوار دولت های گذشته بارها شنیده ایم!!

🟤باید گفت جناب  اقای میرکاظمی چگونه است این تامین منابع مالی و مدیریت مصارف شامل حقوق بگیران نجومی در دستگاه های خاص نمی شود!!

🟢لطفا به حقوق بگیران شاغلین و  بازنشستگان همه دستگاه ها به عدالت رفتار کنید و تبعیض را بردارید.
خداوند متعال امر به عدالت اجتماعی دارد و ان را اجرا کنید.

✅در هرصورت امیدواریم که این وعده دولت و سخنگوی او خلف وعده نشود!!
چرا که خاطرمان است در دولت های گذشته هم از این وعده و وعید ها کم نبود!

👈انتظار این است که دولت محترم با پایان گرفتن برنامه ششم توسعه برای یکبار هم که شده لایحه ای را تدوین و تنظیم  و تقدیم مجلس نماید تا پرداخت حقوق ها طبق قانون به عدالت و دور از تبعیض اجرا و تحقق یابد.

🔶شایان  ذکر است  در دولت گذشته و در برنامه ششم توسعه به محتوای این ماده۳۰ عمل نشد.
در واقع نه عدالتی در پرداخت حقوق در دستگاه ها شاهد بودیم و نه تبعیض برچیده شد!

✍سید محمد مهدی
فعال حوزه صنفی بازنشستگان کشوری

خواسته برحق همه بازنشستگان کشوری

اجرای بی قیدو شرط تمام مواد قانون جامع مدیریت خدمات کشوری

افزایش حقوق برحسب تورم سال ماده ۱۲۵
افزایش طبق انچه به شاغلین داده میشود ماده ۶۴
بیمه کارآمد و جامع که گزندی در بازنشستگی برایمان نماند ماده ۸۵

هرکس بجز این بخواهد
بیشک از گمراهان صنفی است
و یا مکر میکند که مکرخواهدشد براو
و یا از نااگاهان به حق خویش است
که زودا باشد که حاصل نااگاهی خودرا و ستمی راکه خود برخویشتن رواداشت ببیند
که دران روز
پشیمانی سودی نیست

اری وعده خدا حق است
حق می اید و باطل نابود میشود نابودشدنی 🤚🌹

✅جامعه بزرگ شاغلین و بازنشستگان تابع قانون مدیریت خدمات کشوری

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=10643

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.