تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024

آخرین اخبار

اولین کوچه محیط زیستی مسجدسلیمان الگویی برای مشارکت مردمی نفت مسجدسلیمان برای صعود نیاز به حمایت مدیران و همدلی بین مسئولین شهری و استانی دارد سیاوش اکبرپور سرمربی استقلال ملاثانی: روز تاریک و شوم فوتبال خوزستان را دیدیم ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان : به استان ت خیانت کردی آقای پورموسوی تقدیر فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان از کودکان خوش ذوق سایبری سکان مدیریت شهرداری به فرزند مسجدسلیمان سپرده شد نصب سیستم فرکانسی انتقال اطلاعات فرآیندی چاه گازی از طریق خط لوله جریانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان انتصاب ۲ عضو جدید در هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی اولین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد نشست اعضای انجمن تکواندو کارگری استان خوزستان با حضور مهندس عباس علوانی دبیر هیئت ورزش کارگری استان خوزستان برگزار گردید فرخ نیا سرمربی پیشکسوتان ایذه جوانان‌ فولاد خوزستان در اندیشه قهرمانی امیر سرتیپ دوم سعید امیری مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش منصوب شد دعوت بازیکنان مستعد و پرورش یافته در باشگاه آزادگان مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی جوانان+اسامی و عکس شهردار نفتی، فرصتی مناسب برای تبادل دانش و خدمات برای مسجدسلیمان/ آیا علی جعفری پیشنهاد شورای اسلامی شهر را میپذیرد؟ عبداله جلیلی کیا به سمت “سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز” منصوب شد تاثیر ورزش بر اختلالات حرکتی سابقه «رد صلاحیت» یا «ابطال آرای» افراد منتخب پس از انتخابات مجلس پوست اندازی سیاسی در مسجدسلیمان بزرگ، حاصل تفکر مطالبه گری عمومی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

2

شهادت فرمانده ارشد گردان طولکرم در شمال کرانه باختری

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : < 1 دقیقه
  • کد خبر : 16111
  • 03 فروردین 1402 - 12:23
شهادت فرمانده ارشد گردان طولکرم در شمال کرانه باختری

منابع فلسطینی اعلام کردند: یک مبارز ۲۵ ساله فلسطینی به نام امیر عماد ابو خدیجه با گلوله نظامیان اشغالگران در جریان حمله آنان به طولکرم به شهادت رسید.

یک مبارز فلسطینی امروز پنجشنبه با گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست در خربه شوفه در جنوب شرقی طولکرم واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد: یک جوان ۲۵ ساله فلسطینی به نام امیر عماد ابو خدیجه با گلوله نظامیان اشغالگران در جریان حمله آنان به طولکرم به شهادت رسید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است این شهید فلسطینی به بیمارستان شهید ثابت منتقل شده در حالی که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود. این حادثه منجر به شکستگی کامل جمجمه و آسیب کامل مغزی گردید.

در همین رابطه گردان طولکرم اعلام کرد: ابو خدیجه یکی از فرماندهان و موسسان این گردان بوده که در جریان عملیات نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این گردان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما همچنان به راه خود ادامه داده و عقب نشینی نمی‌کنیم، چه پیروز شویم و چه به شهادت برسیم و به زودی انتقام این شهید را خواهیم گرفت.

با شهادت ابو خدیجه شمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی به ۹۰ نفر افزایش یافت که در میان آنها ۱۷ کودک و یک زن نیز وجود دارد.

حماس: ترور دلاور مردان مسیر مقاومت را متوقف نخواهد کرد

جنبش مقاومت اسلامی حماس ترور شهید امیر عماد ابو خدیجه جوان ۲۵ ساله فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌های جنایتکار در مجاورت طولکرم را تسلیت گفت.

این جنبش در بیانیه‌ای عنوان کرد که ترور دلاورمردان فلسطینی هرگز راه و مسیر مقاومت را متوقف نخواهد کرد و ملت فلسطین هیچ ترس و هراسی از این جنایات ندارد.

حماس خواستار ادامه خیزش مبارک ملت فلسطین با هدف قرار دادن اشغالگران اسرائیلی و ادامه پاسداری در مسجد الاقصی برای دفاع از آن در برابر طرح‌ها و توطئه‌های دولت و شهرک‌نشینان اشغالگر شد.

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=16111

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.