تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024

آخرین اخبار

هفتکل نود و هشت ساله شد / تولدت مبارک اولین کوچه محیط زیستی مسجدسلیمان الگویی برای مشارکت مردمی نفت مسجدسلیمان برای صعود نیاز به حمایت مدیران و همدلی بین مسئولین شهری و استانی دارد سیاوش اکبرپور سرمربی استقلال ملاثانی: روز تاریک و شوم فوتبال خوزستان را دیدیم ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان : به استان ت خیانت کردی آقای پورموسوی تقدیر فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان از کودکان خوش ذوق سایبری سکان مدیریت شهرداری به فرزند مسجدسلیمان سپرده شد نصب سیستم فرکانسی انتقال اطلاعات فرآیندی چاه گازی از طریق خط لوله جریانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان انتصاب ۲ عضو جدید در هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی اولین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد نشست اعضای انجمن تکواندو کارگری استان خوزستان با حضور مهندس عباس علوانی دبیر هیئت ورزش کارگری استان خوزستان برگزار گردید فرخ نیا سرمربی پیشکسوتان ایذه جوانان‌ فولاد خوزستان در اندیشه قهرمانی امیر سرتیپ دوم سعید امیری مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش منصوب شد دعوت بازیکنان مستعد و پرورش یافته در باشگاه آزادگان مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی جوانان+اسامی و عکس شهردار نفتی، فرصتی مناسب برای تبادل دانش و خدمات برای مسجدسلیمان/ آیا علی جعفری پیشنهاد شورای اسلامی شهر را میپذیرد؟ عبداله جلیلی کیا به سمت “سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز” منصوب شد تاثیر ورزش بر اختلالات حرکتی سابقه «رد صلاحیت» یا «ابطال آرای» افراد منتخب پس از انتخابات مجلس پوست اندازی سیاسی در مسجدسلیمان بزرگ، حاصل تفکر مطالبه گری عمومی

8
مربی تیم نفت

جایز نیست اداره‌کل ورزش خوزستان پول ما را بردارد

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 2 دقیقه
  • کد خبر : 8678
  • 22 آبان 1400 - 7:37
جایز نیست اداره‌کل ورزش خوزستان پول ما را بردارد
مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به واریز مبلغی از سوی وزارت نفت به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: جایز نیست که اداره کل ورزش و جوانان حتی هزار تومان از پول تیم های نفتی خوزستان را بردارد زیرا تیم های لیگ برتری دغدغه های زیادی دارند.

دیدبان مسجدسلیمان؛حمیدرضا عبداللهی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: یکی از دلایلی که اکنون در اردوی تهران هستیم و از همین جا به اراک می رویم تا در بازی هفته پنجم به مصاف آلومینیوم این تیم برویم، نبود زمین تمرینی در مسجدسلیمان است. همچنین علی رغم این که آقای شجاعی سرپرست باشگاه و فرماندار شهرستان خیلی پیگیر هستند تا دغدغه های تیم برطرف شوند و آقای کمالوند نیز دغدغه نداشته باشد اما هنوز مشکلات بزرگی وجود دارد و بازیکنان هنوز پول دریافت نکرده اند، در صورتی که وزارت نفت بودجه ای را برای تیم های نفتی خوزستان به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز کرده است.

وی افزود: طبق آنچه من خبر دارم هنوز اداره کل ورزش و جوانان این پول را به حساب باشگاه واریز نکرده است و حتی حرف و حدیث هم وجود دارد که اداره کل ورزش خوزستان می خواهد بخشی از این پول را به حساب باشگاه واریز نکند که اگر این کار صورت بگیرد، خیلی بد می شود. تا امروز تلاش کرده ایم، بازیکنان را به صورتی به زمین بفرستیم که واکنشی نسبت به مشکلات نداشته باشند و تا این لحظه هیچ کسی از بازیکنان ما بابت این که پولی دریافت نکرده اند، اعتراضی نشنیده اند.
مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: قرار بود این مشکل حل شود ولی تاکنون حل نشده است و امیدوارم این مشکل تا فردا حل شود زیرا زمان زیادی تا بازی با اراک نمانده است و از نظر روحی روانی به شارژ مالی بازیکنان نیاز داریم. ضمن این که پرداختی به بازیکنان جزو تعهدات باشگاه است.
وی افزود: به هر حال باتوجه به این که وزارت نفت به تیم های نفتی کمک کرده است، جایز نیست که اداره کل ورزش و جوانان حتی هزار تومان از پول تیم های نفتی خوزستان را بردارد زیرا تیم های لیگ برتری دغدغه های زیادی دارند و همین تیم ها می توانند برای شهرهای خود شادی و شعف به ارمغان بیاورند. امیدوارم پول تیم های نفتی به صورت کامل به حساب باشگاه ها واریز شود.
عبداللهی همچنین گفت: دو سه بازیکن جدید جذب شده اند و به دنبال ارتقا سطح فنی مان هستیم. از نظر بدنی عقب بودیم که تلاش کردیم، چند درصدی روی این بخش کار کنیم و امیداوریم که کم کم بازیکنان مان را به مرز آمادگی برسانیم. با یک شیب ملایم در حال حرکت به سمت بالا هستیم و امیدواریم که بازیکنان با تمام وجود در تمرینات حاضر شوند. البته در کارمان نوسان داریم که طبیعی است و امیدوارم برطرف شوند و با یک نمودار مشخص رو به بالا حرکت کنیم.
وی در پایان نیز خاطر نشان کرد: تیم توانمندی داریم و حتی می توانیم در جدول تک رقمی شویم اما همه چیز در یک تیم کار فنی نیست و در کنار این موضوع یکسری امکانات و مسائل مالی مطرح است و همه باید مهیا باشند تا یک تیم به موفقیت برسد. بُعد فنی را ما می توانیم درست کنیم اما از نظر مدیریتی شاید نیازمند یک ساختار قوی باشیم. البته الان همه پای کار هستند و اگر به همین روند ادامه دهند، فکر می کنم نفت از نظر فنی نیز روزهای خیلی خوبی خواهد داشت.

 

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=8678

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.