تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

آخرین اخبار

اولین کوچه محیط زیستی مسجدسلیمان الگویی برای مشارکت مردمی نفت مسجدسلیمان برای صعود نیاز به حمایت مدیران و همدلی بین مسئولین شهری و استانی دارد سیاوش اکبرپور سرمربی استقلال ملاثانی: روز تاریک و شوم فوتبال خوزستان را دیدیم ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان : به استان ت خیانت کردی آقای پورموسوی تقدیر فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان از کودکان خوش ذوق سایبری سکان مدیریت شهرداری به فرزند مسجدسلیمان سپرده شد نصب سیستم فرکانسی انتقال اطلاعات فرآیندی چاه گازی از طریق خط لوله جریانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان انتصاب ۲ عضو جدید در هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی اولین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد نشست اعضای انجمن تکواندو کارگری استان خوزستان با حضور مهندس عباس علوانی دبیر هیئت ورزش کارگری استان خوزستان برگزار گردید فرخ نیا سرمربی پیشکسوتان ایذه جوانان‌ فولاد خوزستان در اندیشه قهرمانی امیر سرتیپ دوم سعید امیری مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش منصوب شد دعوت بازیکنان مستعد و پرورش یافته در باشگاه آزادگان مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی جوانان+اسامی و عکس شهردار نفتی، فرصتی مناسب برای تبادل دانش و خدمات برای مسجدسلیمان/ آیا علی جعفری پیشنهاد شورای اسلامی شهر را میپذیرد؟ عبداله جلیلی کیا به سمت “سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز” منصوب شد تاثیر ورزش بر اختلالات حرکتی سابقه «رد صلاحیت» یا «ابطال آرای» افراد منتخب پس از انتخابات مجلس پوست اندازی سیاسی در مسجدسلیمان بزرگ، حاصل تفکر مطالبه گری عمومی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

4
احداث موکب کهگیلویه و بویراحمد ؛در مرز شلمچه

تقدیر ویژه استاندار و مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب از اقدام جهادی مدیرعامل نفت گچساران

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 4 دقیقه
  • کد خبر : 17598
  • 21 آبان 1402 - 9:18
تقدیر ویژه استاندار و مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب از اقدام جهادی مدیرعامل نفت گچساران
موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه به منظور خدمات دهی بهتر به زائرین عتبات عالیات طی آئینی با حضور استاندار و برخی مسئولین استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

احمدزاده گفت: همه کار‌ها در اینجا برای صاحب اصلی ان یعنی صاحب الزمان (عج) است و ما باید همه به این فکر کنیم که هر قدمی که در این زمینه برمی داریم برای خدمت به زوار امام حسین(ع) است و پاداش دنیوی و اخروی دارد. وی با اشاره به ماندگاری کار نیک به احداث مسجد گوهرشاد اشاره کرد و افزود: این مکانی است برای رفع خستگی، استراحت و خدمات رسانی به عاشقان امام حسین (ع)و حتما این کار ماندگار خواهد بود.

احمدزاده با اشاره به ضرورت احداث این مکان، گفت: در بازدید‌ها هایی که از پایانه مرزی شلمچه داشتم در دل خود آرزو می کردم که بتوانیم یک سازه پایدار و باارزش برای خدمات رسانی خوب به زائرین امام حسین احداث کنیم که خوشبختانه به دست توانای مدیران و پرسنل ارزشی نفت و پتروشیمی گچساران اکنون محقق شده است. وی در پایان ضمن تمجید از طراحی سازه که به وسیله معاون عمرانی انجام گرفت،بیان کرد: در ادامه نیازمند احداث برخی تجهیزات دیگر از جمله آشپزخانه و دیگر تجهیزات در راستای خدمات رسانی بهتر به زوار هستیم. مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب هم در این آئین گفت: خدا را شاکریم که در این مکان که یاد و خاطره شهدا را دارد جمع شده ایم.

دانشی با یاداوری ایام اسارت و شهادت شهید تندگویان وزیر نفت در زمان جنگ تحمیلی ادامه داد: در خصوص ولایت پذیری در پله‌های اول هستیم و این مواکب اقدامات کوتاهی در راستای رسیدن به معرفت حسینی است. وی ادامه داد: عزاداری و پیاده روی اربعین خوب است، اما کار مهم تبیین حرکت حسینی برای دنیایی است که تشنه معارف حسینی است.

دانشی در خصوص سخنان استاندار مبنی بر درخواست رفع نقایص موکب استان گفت: ما حتما پای کار هستیم و نسبت به نوکری امام حسین(ع) افتخار می‌کنیم.

دانشی با تقدیر ویژه از مدیرعامل نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: امروز یک مدیر جهادی و انقلابی در راس کارشرکت است که افتخار می کنیم که اقدامات صادقانه و جهادی و در عین حال علمی مهندس کمالی موجب رضایت مندی مردم چهار استان و مسوولان فرهنگی شده است و این باعث افتخار است که یک مدیر این گونه جهادی و عملیاتی پای کار برای خدمت به مردم است.

وی در پایان گفت: شان انقلاب اسلامی و شان دین مداران رسیدن به قله ی معنویت است و حتما باید شرکت نفت بستر ساز و پیش قدم این امر باشد. امام جمعه گچساران هم در این آئین گفت: از همه عزیزانی که برای این کار ابرومندانه تلاش کردند تقدیر و تشکر می‌کنم. بی شک بدون همکاری خیلی از اهداف ادیان الهی محقق نمی‌شود.

وی ادامه داد: یکی از خدمتگذاری‌ها خدمت به زوار ائمه است افزود: انقدر خدمتگذاری در این مسیر مهم است که پیامبر کار خدمت رساندن به مردم را همانند جهاد در راه خدا می‌داند کهچ امام فرمود از خدمت به خلق غفلت نکنیم.

حجت الاسلام هاشمی منش گفت: این مکان نه فقط موکب زوار است بلکه قرارگاه تبیین راه و مسیر برای زندگی سعادتمندانه و رسیدن به حکومت امام زمان است. این کار‌ها یک نماد برای خدمت بی منت است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن تقدیر از پیگیری‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راستای احداث موکب شهدای استان در مرز شلمچه گفت: از ابتدا کارشناسان ما فرصت اعلام شده برای احداث این موکب را ناشدنی اعلام کردند، اما با توجه انگیزه و معنویتی که در این کار بود همکاران ما با همه توان پای کار آمدند و با توکل به خداوند در زمانی کوتاه و غیر قابل تصور کار را تمام کردند که از همه همکاران ذیربط تشکر و قدر دانی می کنم. کمالی ادامه داد: از مجموع ۳ هزار متر زمین تخصیص داده شده به موکب استان، حدود ۶۸۰ متر زیربنا برای موکب در نظر گرفته شد که توسط نفت و پتروشیمی گچساران احداث شد.

وی با اشاره به تاکید استاندار برای احداث سریع این مکان، افزود: از دهم مرداد ۱۴۰۲که عملیات اجرایی کلید خورد تا هشتم شهریور ۱۴۰۲ احداث موکب را تمام کردیم که این نتیجه ی خوب حاصل تلاش همکارانی است که با تمام توان به صورت شبانه روزی پای کار بودند ، همکارانی که گا‌ها به دلیل تردد زیاد زوار و برپایی موکب‌ها عملا کار در روز امکان پذیر ندانسته و شب‌ها تا صبح کار را ادامه می دادند.

کمالی با بیان این نکته که اگر با اراده، توکل و صادقانه حرکت کنیم لطف خداوند شامل حالنان می شود و کار به نتیجه می‌رسد، گفت: بی شک روح شهیدانی که خون پاکشان در عملیات کربلای ۵ در سال ۱۳۶۵ بر خاک شلمچه جاری شد نظاره گر عملکرد همه ما می باشد از خداوند بزرگ طلب کرد که در روز حساب شرمنده این شهدا و امام شهدا نگردیم.

وی در خصوص مصالح به کار رفته در این بنا هم توضیح داد که عمده این مصالح استفاده شده در واقع قرار بود که به عنوان ضایعات به فروش برسد، اما با تلاش و اقدام همکاران بازیافت شده و اکنون این موکب بسیار خوب احداث شد. مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پایان اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که این کار را انجام دادیم و با رضایت خاطر آن را تقدیم می‌کنیم به مردم ولایت مدار، معتقد و دوست داشتنی استان کهگیلویه و بویر احمد و سایر زوار اباعبدالله حسین(ع) و امیدواریم که به یادگار بماند.

در پایان این مراسم طی آیینی از سوی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به پاس احداث این موکب تقدیر به عمل آمد و در پایان کلید موکب شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی مدیرعامل مناطق نفت و خیز جنوب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=17598

برچسب ها

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.