تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024

آخرین اخبار

سفر حجت الاسلام دکتر هدایی به شهرستان مسجدسلیمان تجلیل از معلمان و حامیان فرزندان ایتام تحت پوشش خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی هفتکل نود و هشت ساله شد / تولدت مبارک اولین کوچه محیط زیستی مسجدسلیمان الگویی برای مشارکت مردمی نفت مسجدسلیمان برای صعود نیاز به حمایت مدیران و همدلی بین مسئولین شهری و استانی دارد سیاوش اکبرپور سرمربی استقلال ملاثانی: روز تاریک و شوم فوتبال خوزستان را دیدیم ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان : به استان ت خیانت کردی آقای پورموسوی تقدیر فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان از کودکان خوش ذوق سایبری سکان مدیریت شهرداری به فرزند مسجدسلیمان سپرده شد نصب سیستم فرکانسی انتقال اطلاعات فرآیندی چاه گازی از طریق خط لوله جریانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان انتصاب ۲ عضو جدید در هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی اولین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد نشست اعضای انجمن تکواندو کارگری استان خوزستان با حضور مهندس عباس علوانی دبیر هیئت ورزش کارگری استان خوزستان برگزار گردید فرخ نیا سرمربی پیشکسوتان ایذه جوانان‌ فولاد خوزستان در اندیشه قهرمانی امیر سرتیپ دوم سعید امیری مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش منصوب شد دعوت بازیکنان مستعد و پرورش یافته در باشگاه آزادگان مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی جوانان+اسامی و عکس شهردار نفتی، فرصتی مناسب برای تبادل دانش و خدمات برای مسجدسلیمان/ آیا علی جعفری پیشنهاد شورای اسلامی شهر را میپذیرد؟ عبداله جلیلی کیا به سمت “سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز” منصوب شد تاثیر ورزش بر اختلالات حرکتی

2

با توافق ایران و عربستان یکی از گره‌های برجام باز شده‌ است/ منتظر اعلام زمان و مکان مذاکرات احیای برجام هستیم

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : < 1 دقیقه
  • کد خبر : 15076
  • 21 اسفند 1401 - 12:27
با توافق ایران و عربستان یکی از گره‌های برجام باز شده‌ است/ منتظر اعلام زمان و مکان مذاکرات احیای برجام هستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از تاثیر مستقیم روابط تهران و ریاض بر مذاکرات هسته ای خبر داد و گفت: سطح روابط با عربستان بر اعلام نتیجه مذاکرات اثر مسقیم دارد.

شهریار حیدری گفت: هر گونه فعل و انفعالات در منطقه اثرات بر موضوعات دیگر هم دارد از جمله اینکه یکی از حاشیه های برجام همین کشورهای عربی مخصوصا عربستان بود که همواره با همکاری رژیم صهیونیستی و لابی آمریکا حاشیه هایی برای برجام درست می کردند. وقتی ایران و عربستان روابط دیپلماسی شان احیا شود بخشی از حاشیه های برجام کاهش پیدا می کند و می تواند اثرمستقیم جهت احیای برجام بگذارد.

وی افزود:توافق حاصله بین تهران و ریاض گام مهم و جدیدی بر تحولات منطقه ای به ویژه مسایل امنیت پایدار در منطقه،اعتماد سازی بین کشورهای منطقه و رفع مسایل و مشکلات و سوتفاهم هایی است که وجود دارد و همه این ها  به لابی های صهیونیستی ،امریکایی و عربی می گردد. 

هر کدام از این زاویه ها حل شود اثرات ش بر برجام هم بیشتر خواهد شد. لذا سطح روابط ایران و عربستان بر برجام اثرمستقیم دارد و قطعا تاثیرش سرعت در نتیجه مذاکرات برجام خواهد بود.

حیدری گفت:مذاکرات الان در جریان است پیام های مختلفی از سوی آمریکا برای ازسرگیری برجام مخابره شده و منتظر زمان و مکان برای ادامه گفتگوهای برجامی هستیم.

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=15076

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.