تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024

آخرین اخبار

اولین کوچه محیط زیستی مسجدسلیمان الگویی برای مشارکت مردمی نفت مسجدسلیمان برای صعود نیاز به حمایت مدیران و همدلی بین مسئولین شهری و استانی دارد سیاوش اکبرپور سرمربی استقلال ملاثانی: روز تاریک و شوم فوتبال خوزستان را دیدیم ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان : به استان ت خیانت کردی آقای پورموسوی تقدیر فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان از کودکان خوش ذوق سایبری سکان مدیریت شهرداری به فرزند مسجدسلیمان سپرده شد نصب سیستم فرکانسی انتقال اطلاعات فرآیندی چاه گازی از طریق خط لوله جریانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان انتصاب ۲ عضو جدید در هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی اولین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد نشست اعضای انجمن تکواندو کارگری استان خوزستان با حضور مهندس عباس علوانی دبیر هیئت ورزش کارگری استان خوزستان برگزار گردید فرخ نیا سرمربی پیشکسوتان ایذه جوانان‌ فولاد خوزستان در اندیشه قهرمانی امیر سرتیپ دوم سعید امیری مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش منصوب شد دعوت بازیکنان مستعد و پرورش یافته در باشگاه آزادگان مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی جوانان+اسامی و عکس شهردار نفتی، فرصتی مناسب برای تبادل دانش و خدمات برای مسجدسلیمان/ آیا علی جعفری پیشنهاد شورای اسلامی شهر را میپذیرد؟ عبداله جلیلی کیا به سمت “سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز” منصوب شد تاثیر ورزش بر اختلالات حرکتی سابقه «رد صلاحیت» یا «ابطال آرای» افراد منتخب پس از انتخابات مجلس پوست اندازی سیاسی در مسجدسلیمان بزرگ، حاصل تفکر مطالبه گری عمومی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

4

واکنش به انحلال هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان / دانشی: می‌توانستیم از پرسپولیس هم امتیاز بگیریم

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 2 دقیقه
  • کد خبر : 10801
  • 02 مهر 1401 - 20:16
واکنش به انحلال هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان / دانشی: می‌توانستیم از پرسپولیس هم امتیاز بگیریم
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب توضیحاتی را در خصوص وضعیت مدیریتی باشگاه نفت مسجدسلیمان ارائه کرد.

به گزارش دیدبان پرس به نقل از خبر روز، مدتی است که اخباری مبنی بر اخراج مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان و انحلال هیات مدیره این باشگاه توسط شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مطرح شده است.

علیرضا دانشی در این خصوص عنوان کرد: برای اولین بار است چنین موضوعی را می شنوم و حتما پیگیری می‌کنم ببینم این ماجرا چه بوده است. اگر مساله‌ای بوده با من هماهنگ نشده است. حقیقتا بنا داریم تغییر و تحولات مثبتی انجام بدهیم اما هنوز هیچ تصمیم قطعی نگرفته‌ایم. آقایان به کار خودشان ادامه می‌دهند. هدایت یزدی هم محکم و جدی کار می‌کند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب افزود: خداراشکر تیم هم در چند مسابقه‌ای که داشته نتایج خوبی گرفته است. مردم مسجدسلیمان مطالبات به حقی درخصوص تغیر و تحول هیات مدیره داشتند که طبیعی هم هست. ما هم تلاش می‌کنیم آنچه خواست مردم و عقلای قوم است انجام شود. به هرحال همیشه همینطور بوده که گروهی می‌آید و گروهی می‌رود. نگاه کلی به اصلاح و ارتقا است. خوشبختانه توجهات ویژه‌ای دوره اخیر صورت گرفته که بازخوردش را همه می‌بینند. به جز بازی با پرسپولیس تیم ما در همه بازی‌ها عالی بود. البته در این بازی هم می‌توانستند امتیاز بگیرند یا حتی به برد برسند.

وی تصریح کرد: هر زمانی ببینیم به نفع تیم خواهد بود تغییرات را اعمال و حتما به صورت رسمی اعلام می‌کنیم. تیم برای ما خیلی اهمیت دارد و ارزشمند است. با اینحال اگر همین هیات مدیره کارش را به خوبی انجم بدهد اصلا شاید تغییری نداشته باشیم. ما در دوره قبل خیلی تحت فشار بودیم و تیم با دعا از سقوط نجات پیدا کرد. تیم خوبی داریم که نگاه مدیریتی می‌تواند در سیر شکوفایی موثر باشد. مربی خیلی خوبی هم در تیم حضور دارد که خودش خیلی موثر است. حتما آنچه منافع تیم و مردم باشد از آن تمکین می‌کنیم.

دانشی در مورد مشکل تزریق پول به تیم‌های حرفه‌ای نفتی، گفت: بالاترین مشکل ما همین است اما خوشبختانه صحبت‌های خوبی شده، به حول و قوه الهی قرص و محکم پای فوتبال این شهر هستیم. ما در لیگ دسته دو هم تیم گچساران را داریم. تیمی در حال فروش بود که خودمان آن را خریدیم و نگه داشتیم. خوشبختانه الان مدارس فوتبال در مناطق نفت خیز جنوب به شدت شکل گرفته‌اند. در فوتبال جانبازان هم فعالیت خوبی داریم.

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=10801

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.