تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024

آخرین اخبار

تحلیل آرای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در استان های زاگرس پزشکیان و فرصت استفاده از نیروهای زبده خوزستانی برای ایران چرا باید به پزشکیان رای داد صعود تیم کوهنوردی باشگاه ماه فروغ شهرستان مسجدسلیمان به قله ۳۷۴۷ متری کینو بام استان خوزستان انتصابات جدید در شهرداری مسجدسلیمان محمد خسروی با حکم استاندار خوزستان رسماً شهردار مسجدسلیمان شد جشن بزرگ عید غدیر خم “عید ولایت” در مسجدسلیمان برگزار می شود ممکن است ادامه اهمالها، متقابلا رویگردانی های خطیر تری را رقم بزند //عماد هلالی ستاد امید دکتر پزشکیان در شهرستان اندیکا فعالیت خود را آغار کرد انتخابات پیش رو، فرصتی برای احیاء اصلاحات و اصلاح طلبی دوره مربیگری بازی و ورزش کودکان درجه‌ ۳ در استان خوزستان برگزار گردید+تصاویر+فیلم کسب رتبه برتر هیات ورزش های همگانی استان خوزستان در آموزش کارگاه آموزشی با محوریت آسیب های فضای مجازی در “مسجدسلیمان برگزار گردید پیام تبریک دبیر هیات ورزش های همگانی خوزستان به مناسبت روز چهارم خرداد پیام تبریک ریاست هیات آمادگی جسمانی و تندرستی خوزستان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر رئیس هیات آمادگی جسمانی خوزستان شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت اطلاعیه شماره ۲ شرکت آبفا اهواز سفر حجت الاسلام دکتر هدایی به شهرستان مسجدسلیمان تجلیل از معلمان و حامیان فرزندان ایتام تحت پوشش خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی هفتکل نود و هشت ساله شد / تولدت مبارک

2
آسیه خسروی ورزشکار خوزستانی:

ورزش تنها پناهگاه برای ورزشکاران با تمام نا ملایمتی هاست

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 2 دقیقه
  • کد خبر : 17799
  • 18 دی 1402 - 11:39
ورزش تنها پناهگاه برای ورزشکاران با تمام نا ملایمتی هاست
آسیه خسروی قهرمان وشوی و کیک بوکسینگ و نیفول کنتاک کشور و مربی و سرداور شناخته شده کشوری ست که شاگردانی در سطح تیم ملی دارد از این رو همکار ما ( بیژن خدادادوند ) با او گفتگویی ترتیب داده که می خوانید
لطفا بیوگرافی تان را بگویید ؟

بنام خدا ، آسیه خسروی هستم متولد : ۲۱ / ۸ / ۱۳۶۸ که از سال ۸۸ با کنگفو و سال ۸۹ وشو کار کردم . در مسابقات کشوری مقام اول کسب کردم مسابقات در خرمشهر بود و در سال ۹۰ به انتخابی تیم ملی راه پیدا کردم و در سال ۹۵ آمدم کیک بوکسینگ و در سال ۹۶ مقام اول مسابقات کشوری در تهران را کسب کردم و در سال ۹۷ سرداور مسابقات کیک بوکسینگ کشوری شدم که مسابقاتش در مسجدسلیمان برگزار شد و در آنجا در داوری شناخته شده و مرتب به عنوان سرداور مسابقات بودم و هم زمان تحصیلات خود را در رشته دکترا دنبال کردم بعد از آن در تهران مدرک داوری بین المللی و کشوری گرفتم .

در حال حاضر چه می کنید ؟

الان مربی هستم و نایب رییس سبک نیفول کنتاکمی باشم و عضو کمیته داوران و مربیان استان می باشم .

ضعف و قوت این رشته چیست ؟

متاسفانه ما سالن درست و حسابی در استان نداریم که مجهز باشد این مورد را بارها به رییس هیات گفتم و گفتم پیگیر این مورد باشند زیرا باشگاه خانه ورزشکاران ست و قوت ما حضور استعدادهای بسیار در این رشته ست .

برای مسابقات چه می کنید ؟

ما جای خاصی نداریم که مسابقات در آنجا برگزار شود و به سالن های توپی پناه می بریم و این یک ضعف بزرگ برای ورزش استان ست ما ضعف فنی نداریم و سالی چند بار مدرس از تهران می آوریم برای آموزش .

خودتان هم پیگیر این مشکلات شدید ؟

بله دوره قبل پیش آقای افشین حیدری مدیرکل رفتم و مشکلات را بیان کردم اما تا الان هیچ کاری صورت نگرفت . شنیدم دکتر حمید بنی تمیم پیگیر مشکلات ورزشکاران ست قصد دارم هفته آینده خدمت ایشان بروم و پیگیر مشکلات باشم .

در مسابقات کشوری هم مقام آوردید ؟

بله ، چه مدال های رنگارنگ قشنگی ؛ اما با این همه مدال های رنگارنگ نه کمکی به ما شد و نه کسی به پیشواز ما آمد .

چطور ؟

مسابقات کشوری در تهران بود از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در خواست برای ایاب و زهاب کردیم که کمکی نکردن و با پول توجیبی ورزشکاران اتوبوس گرفتیم که در راه اتوبوس خراب شد و با هزار و یک زحمت خود را به مسابقات رساندیم

مدال آوران تان چه کسانی بودند ؟

مدال طلا : شکوه شریفات ، کوثر ستها ، پارمیدا صفر پور و فاطمه عویدی .
مدال نقره : نورا رییسی ، رقیه پنجه علی زاده .
مدال برنز : هدی خرقه پور ، دنیا پنجه علی زاده ، سولماز سلیمانی . که مدال آوران ما قرار ست در مسابقات ژاپن شرکت کنند و تمام هزینه ها با ورزشکاران مان ست می خواهیم پیش آقای دکتر حمید بنی تمیم برویم تا در این مورد کمک مان کند . این مسابقات در سطح جهانی برگزار می شود .ورزش تنها پناهگاه ورزشکاران مان ست از نا ملایمتی ها و مشکلات دیگر و ……..

در پایان اگر صحبت خاصی دارید بیان بفرمایید ؟

در تهران دو تا از ورزشکاران ما در ۳۰ ثانیه حریف را ناک اوت کردند ما برای مسابقات جهانی ژاپن برنامه داریم و امیدوارم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و نماینده گان محترم مجلس شورای اسلامی دکتر یوسفی و جناب سید کریم حسینی که از جنس ورزش و دلسوز ورزش هستند ما را حمایت نمایند . انشاا

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=17799

برچسب ها

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.