تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024

آخرین اخبار

اولین کوچه محیط زیستی مسجدسلیمان الگویی برای مشارکت مردمی نفت مسجدسلیمان برای صعود نیاز به حمایت مدیران و همدلی بین مسئولین شهری و استانی دارد سیاوش اکبرپور سرمربی استقلال ملاثانی: روز تاریک و شوم فوتبال خوزستان را دیدیم ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان : به استان ت خیانت کردی آقای پورموسوی تقدیر فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان از کودکان خوش ذوق سایبری سکان مدیریت شهرداری به فرزند مسجدسلیمان سپرده شد نصب سیستم فرکانسی انتقال اطلاعات فرآیندی چاه گازی از طریق خط لوله جریانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان انتصاب ۲ عضو جدید در هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی اولین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد نشست اعضای انجمن تکواندو کارگری استان خوزستان با حضور مهندس عباس علوانی دبیر هیئت ورزش کارگری استان خوزستان برگزار گردید فرخ نیا سرمربی پیشکسوتان ایذه جوانان‌ فولاد خوزستان در اندیشه قهرمانی امیر سرتیپ دوم سعید امیری مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش منصوب شد دعوت بازیکنان مستعد و پرورش یافته در باشگاه آزادگان مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی جوانان+اسامی و عکس شهردار نفتی، فرصتی مناسب برای تبادل دانش و خدمات برای مسجدسلیمان/ آیا علی جعفری پیشنهاد شورای اسلامی شهر را میپذیرد؟ عبداله جلیلی کیا به سمت “سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز” منصوب شد تاثیر ورزش بر اختلالات حرکتی سابقه «رد صلاحیت» یا «ابطال آرای» افراد منتخب پس از انتخابات مجلس پوست اندازی سیاسی در مسجدسلیمان بزرگ، حاصل تفکر مطالبه گری عمومی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

6
به گزارش پایگاه خبری دیدبان مسجدسلیمان

حمله سگهای ولگرد دراهواز یک استاد دانشگاه را به کام مرگ کشاند

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : < 1 دقیقه
  • کد خبر : 9213
  • 11 بهمن 1400 - 16:10
حمله سگهای ولگرد دراهواز یک استاد دانشگاه را به کام مرگ کشاند
دکتر مریم جوادپور عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اهواز پس از مواجهه با تعدادی از سگ های ولگرد، در حالی که تلاش می کرد از آنها فرار کند با خودروهای عبوری تصادف کرده و جان خود را از دست داد.

دیدبان مسجدسلیمان به نقل ازفارس، عصر امروز یکی از فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب توییتی خبر فوت یکی از اساتید دانشگاه آزاد(مریم جوادپور عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد) را داد که در حال فرار از سگ‌های ولگرد با خودروییی تصادف کرده و فوت می‌شود.

علی انصاری مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با تایید این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز به نقل از خانواده متوفی، اظهار کرد: روز گذشته ساعت چهار بعد از ظهر وی از دانشگاه خارج شده و به صورت پیاده به سمت منزل حرکت می‌کند که در حین پیاده‌روی (نزدیک فلکه فرهنگ شهر) سگ‌های ولگرد وی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: او برای اینکه از دست سگ‌ها فرار کند به سمت جاده حرکت می‌کند که به محض ورود به جاده با خودرویی برخورد و خونریزی مغزی می‌کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: راننده خودرو که خانم بود سیم کارت متوفی را درآورده و وارد گوشی خود می‌کند و خانواده متوفی را در جریان تصادف می‌گذارد.

انصاری بیان کرد: امروز پس از انجام دو عمل جراحی روی مغز وی متاسفانه نتواستند وی را نجات دهند و در بیمارستان فوت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس،چندین سال است که عدم ساماندهی و رها کردن سگ‌های ولگرد در معابر شهری با ترس و استرس زیاد برای شهروندان به ویژه بانوان همراه بوده و گاهاً سبب حمله و آسیب رساندن به آن‌ها نیز شده است.

حالا این معضل قدیمی شهری ضمن اینکه آسایش مردم را در سطح شهر به خطر انداخته است، حضور سگ‌ها در کنار جاده‌ها حوادث زیادی را برای شهروندان رقم زده است.

در ماه‌های گذشته ۱۸۰۰ نفر بر اثر حمله سگهای ولگرد در اهواز مجروح و راهی بیمارستان شده اند

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=9213

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.