تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024

آخرین اخبار

سفر حجت الاسلام دکتر هدایی به شهرستان مسجدسلیمان تجلیل از معلمان و حامیان فرزندان ایتام تحت پوشش خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی هفتکل نود و هشت ساله شد / تولدت مبارک اولین کوچه محیط زیستی مسجدسلیمان الگویی برای مشارکت مردمی نفت مسجدسلیمان برای صعود نیاز به حمایت مدیران و همدلی بین مسئولین شهری و استانی دارد سیاوش اکبرپور سرمربی استقلال ملاثانی: روز تاریک و شوم فوتبال خوزستان را دیدیم ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان : به استان ت خیانت کردی آقای پورموسوی تقدیر فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان از کودکان خوش ذوق سایبری سکان مدیریت شهرداری به فرزند مسجدسلیمان سپرده شد نصب سیستم فرکانسی انتقال اطلاعات فرآیندی چاه گازی از طریق خط لوله جریانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان انتصاب ۲ عضو جدید در هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی اولین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد نشست اعضای انجمن تکواندو کارگری استان خوزستان با حضور مهندس عباس علوانی دبیر هیئت ورزش کارگری استان خوزستان برگزار گردید فرخ نیا سرمربی پیشکسوتان ایذه جوانان‌ فولاد خوزستان در اندیشه قهرمانی امیر سرتیپ دوم سعید امیری مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش منصوب شد دعوت بازیکنان مستعد و پرورش یافته در باشگاه آزادگان مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی جوانان+اسامی و عکس شهردار نفتی، فرصتی مناسب برای تبادل دانش و خدمات برای مسجدسلیمان/ آیا علی جعفری پیشنهاد شورای اسلامی شهر را میپذیرد؟ عبداله جلیلی کیا به سمت “سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز” منصوب شد تاثیر ورزش بر اختلالات حرکتی

3
واکنش تند ابراهیم اشکش:

۷گل پیشکش، یکی را می زدید داداش/ نگرانم خودت را زنده به گور کنی!

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 3 دقیقه
  • کد خبر : 17205
  • 13 شهریور 1402 - 11:31
۷گل پیشکش، یکی را می زدید داداش/ نگرانم خودت را زنده به گور کنی!

ابراهیم اشکش  واکنش تندی به صحبت‌های اخیر مهدی رجب‌زاده، همتای خود در فجرسپاسی، نشان داد. ابراهیم اشکش، سرمربی نفت مسجدسلیمان، در گفت‌وگو با وبسایت موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان،درباره بازی تیمش مقابل فجرسپاسی اظهار کرد: فجر سپاسی تیمی است که بسیار زودتر از ما در پیش فصل کارش را شروع کرد. آنها تیمی خوب داشتند […]

ابراهیم اشکش  واکنش تندی به صحبت‌های اخیر مهدی رجب‌زاده، همتای خود در فجرسپاسی، نشان داد.

ابراهیم اشکش، سرمربی نفت مسجدسلیمان، در گفت‌وگو با وبسایت موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان،درباره بازی تیمش مقابل فجرسپاسی اظهار کرد: فجر سپاسی تیمی است که بسیار زودتر از ما در پیش فصل کارش را شروع کرد. آنها تیمی خوب داشتند که دست‌نخورده باقی ماند و نفرات خوبی مثل عباس بوعذار و محمد کاظمی که از بهترین های لیگ برتر بودند جذب کردند و ابوالفضل بابایی را دارند که به زودی پدیده خواهد شد. را هم جذب کردند. آنها در طول بازی به واسطه هماهنگی بیشتر نسبت به ما در چرخش توپ موفق‌تر بودند و این هم طبیعی بود. به هر حال ما ترکیبمان دستخوش تغییرات زیادی شده و بسیاری از بازیکنان خود را هم به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم. با این حال اینکه بگویند در خلق موقعیت آنها خیلی خوب بودند، نه اینطور نبود. یکی دو فرصت گلزنی داشتند که آن هم چیز خاصی نبود. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را در هفته اول بگیریم و تقدیم هواداران خود کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به صحبت‌های مهدی رجب‌زاده در پایان بازی گفت: فجرسپاسی سال گذشته با بازیکنان پرتعداد لیگ برتری و با هدایت ایشان با وجود حمایت‌های خاصی که می‌شد، اما متاسفانه به دلایل فنی به لیگ برتر نرسید. از نظر من لیگ یک پارسال ضعیف‌ترین لیگ ده سال اخیر بود اما در همین لیگ ضعیف هم ایشان نتوانست تیم محبوب شیراز را به لیگ برتر بیاورد. همین امسال هم پیش فصل خوبی داشتند و بهترین سربازان کشور را جذب کرده‌اند و وقتی با این شرایط وارد مسابقات می‌شوند و در هفته اول برای ایشان سخت است که مقابل نفت مسجدسلیمان تازه شکل گرفته ببازد.

اشکش گفت: ایشان صحبت‌هایی کرد که در شأن و شخصیت خودش و مردم شریف استان فارس و تیم ریشه‌دار فجرسپاسی نیست. اینکه بگوید اگر تیمم آنطور بازی کند، خودش را زنده به گور می‌کند، تزریق یاس و ناامیدی به جامعه است. من واقعا برای ایشان نگران هستم! نگرانم که در ادامه فصل این کار را با خودش بکند! خواهش می‌کنم این تفکر منفی را از ذهن خودش بیرون بیاورد!

سرمربی نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: ایشان گفته‌اند که ما وقت تلف می‌کردیم؛ داور بازی ۱۱ دقیقه وقت اضافه گرفت، فرض کنید ۳۰ دقیقه هم بازی را خواباندیم، آن ۷۰ دقیقه دیگر را چه کار می‌کردید داداش؟ شما برای من قابل احترام هستید، اما در تمام دوران مربیگری‌ات به کدام تیم ۷ گل زده‌ای که بخواهی به ما بزنی؟ ۷ گل پیشکش، کاش یکی را می‌زدی و اینقدر شلوغ نمی‌کردی!

اشکش افزود: باختن سخت است و من هم حق می‌دهم؛ حرف‌ها و رفتارهای ناشایست ایشان درباره خودم مهم نیست و گذر می‌کنم. به هر حال ایشان باید برای جواب دادن به مردم شیراز یک حرفی برای گفتن داشته باشد، من می‌بخشم، اما رفتار ایشان و بی‌احترامی‌اش به آقای مجید باقری‌نیا، یکی از پیشکسوتان ارزنده فوتبال، را نمی‌توانم نادیده بگیرم و نمی‌بخشم. به آقای رجب‌زاده پیشنهاد می‌کنم مسیرش را در زندگی عوض کند، داداش، فقط در کلام دم از اخلاق مداری نزن و در عمل هم اخلاق مدار باش.  او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت:

وی  درباره تیم بزرگ مسجدسلیمان صحبت‌هایی کرد که از نظر من بسیار احساسی بود. یک مربی نباید تا این حد احساسی شود. مربی باید حرف‌هایش را داخل زمین بزند، باید آنقدر مسلط باشد که کنار زمین با تفکراتش گره‌های تاکتیکی را باز کند. مربی باید داخل زمین خودش را نشان بدهد، نه بعد از بازی با لب و دهان و با مصاحبه! ایشان به جای حرف زدن بیشتر روی تیمش کار کند و به این فکر کند که چرا فجرسپاسی با آن همه امکانات فصل پیش در ضعیف‌ترین لیگ یک ده سال اخیر نتوانست بالا بیاید.فجرسپاسی پیشکسوتان ارزنده‌ای دارد و وقتی هدایت این تیم بزرگ به ایشان داده شده باید بتواند تیمش را خوب مدیریت کند و نتیجه بگیرد.

 

اشکش در پایان درباره مشکلات موجود در بحث بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نفت مسجدسلیمان گفت: ما از نظر مالی جزء ۸ تیم اول لیگ یک هم نیستیم اما ثبات مالی داریم و سعی کرده‌ایم در نقل و انتقالات تیم سازی کنیم. از مدیران باشگاه و مجموعه شهری و استانی تشکر می‌کنم که قبل از بازی اول خیلی از بدهی‌ها را جمع و جور کردند و ان‌شاءالله به زودی بقیه مشکلات هم مرتفع می‌شود. ما در بازی اول تعداد زیادی از نفرات را نداشتیم و ان‌شاءالله این مشکلات حل می‌شود و با ترکیب کامل در بازی با شهرداری آستارا حاضر می‌شویم.

 

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=17205

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.