تاریخ : جمعه, ۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ 10 ربيع أول 1446 Friday, 13 September , 2024

آخرین اخبار

لزوم نقش پذیری جوانان در جریان های اجتماعی، توسعه و نظام مدیریت جدید استان خوزستان آغاز پذیرش دانشجوی بدون کنکور در مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان سخنی چند با جناب اقای رئیس جمهور پزشکیان! سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز: درخشش دانش آموزان آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز، با کسب ۳۴ رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری آیا خوزستان نیازمند استاندار توسعه گراست ؟! سرباز کردن زخم کهنه کارکنان رسمی استخدامی سال ۱۳۹۲صنعت نفت حمید بورد، گزینه مطلوب کارکنان نفت و تصمیم گیر بزرگ برای انتخاب مدیران نفتی یک مدیر اجرایی خوزستانی، استاندار جدید خوزستان میشود؟؟ جنوبی های تکنوکرات، “هم نوا” با وزیر نفت به مردم مسجدسلیمان و اهواز و … درود می‌فرستم، می‌کوشم نهایت همدلی با همسایگان نفت جامه عمل بپوشد اعلام حمایت جمعی از کارکنان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان از مهندس پاک نژاد به عنوان وزیر نفت پاک‌نژاد دل در گرو توسعه سرزمین نفت دارد/ او را خوزستانی ترین گزینه برای وزارت نفت میدانم سید کمال موسوی مدیر عامل اسبق نفت وگاز مسجدسلیمان دارفانی را وداع گفتند دولت دکتر پزشکیان میتواند نقطه عطفی در همگرایی در کشور باشد درخشش آتش نشانان ورزشکار خوزستانی این بار در عرصه دو و میدانی صعود تیم کوهنوردی باشگاه آزادگان مسجدسلیمان به بام ایران، قله دماوند به مناسبت آغاز سومین سال فعالیت این باشگاه با حضور مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان جلسه گرامی داشت روز خبرنگار برگزار شد. علی قنبری با اکثریت آرا رئیس شورای شهر مسجدسلیمان شد مسابقات شطرنج قهرمانی استان خوزستان در محل هیات شطرنج استان خوزستان در حال برگزاری می باشد “هم نوا” در راه احیای جایگاه مناطق نفت خیز جنوب

3

یک مدیر اجرایی خوزستانی، استاندار جدید خوزستان میشود؟؟

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : < 1 دقیقه
  • کد خبر : 18345
  • 04 شهریور 1403 - 16:44
یک مدیر اجرایی خوزستانی، استاندار جدید خوزستان میشود؟؟
شنیده ها از انتصاب قریب الوقوع دکتر اسماعیل جلیلی به عنوان استاندار خوزستان حکایت دارد

به گزارش پایگاه خبری دیدبان پرس و به نقل از منابع موثق، گمانه زنی ها و مذاکرات اولیه با دکتر اسماعیل جلیلی صورت گرفته و مقدمات کار تصدی استانداری ویژه خوزستان فراهم شده است.

این در حالی است که سوابق دکتر جلیلی در مناصب مهم، حساس و مختلف، در طول این سالها درخشان بوده است.

دکتر اسماعیل جلیلی از استراتژیست های برنامه‌ریزی و مدیریت کشور که تجربه بیش از دو دهه فعالیت در بخش های اجرایی دولت بعنوان معاون وزیر اقتصاد و مدیریت در سطوح ملی، مدیریت استانی و مدیریت شهرستانی، هیأت عامل صندوق توسعه ملی و رییس هیئت مدیره و سرپرستی بانک دی در سوابق خود دارد. و در بخش نظارت بعنوان مستشار دیوان محاسبات کشور و در بخش قانون گذاری بعنوان نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی و عضویت در کمیسیون های بودجه و تولید ملی ، و عضویت در کمیسیون طرح و لوایح دولت دوازدهم در طول دوره‌ی مدیریت تجربه نموده‌اند.

با عنایت به جمیع شرایط نامبرده از مدیران متخصص و ریسک پذیر و دارای شرایط و شاخص های دولت چهاردهم از جمله

۱ – قائل به مبانی انقلاب اسلامی

۲ – مسلط به برنامه های آمایش سرزمینی توسعه استان و برنامه هفتم پیشرفت کشور 

۳- همسو با گفتمان رئیس جمهور

۳ – پاکدست 

۴ – توانمند در اجماع سازی بین نخبگان 

 و آشنایی نزدیک با رییس‌جمهور و اکثریت اعضای کابینه از سوی گروههای مختلف کشور اعم از نخبگان و فرهیختگان مدیریتی و علمی و نیروهای مرجع استان پیشنهاد برای مدیریت ارشد استان معرفی گردیده است.

با انتخاب دکتر جلیلی به عنوان یکی از سرمایه های ملی استان که شناخت اساسی از ظرفیت‌های توسعه ای، اعم از اقتصادی، اجتماعی و سایر سرمایه های استانی، نویدبخش روزهای روشن فراروی خوزستان بزرگ می‌باشد.

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=18345

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.