تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ 18 ربيع ثاني 1446 Monday, 21 October , 2024

آخرین اخبار

غلامرضا جلیلی نیا رئیس ستاد یاران دکتر پزشکیان در استان خوزستان: دولت نشان داد به خوزستان نگاه ویژه دارد انتخاب استاندار خوزستان و چالش های پیش رو مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی استان خوزستان و انتخابی دومین المپیاد کشوری در اهواز برگزار شد رویکردهای گزینش استاندار (پی آمدهای رویکرد قومی ) رویکردهای گزینش استاندار ( با تاکید بر رویکرد قومی ) «زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد مسجدسلیمان میزبان مسابقات شطرنج سریع (رپید) خواهد بود آگهی استخدام شرکت پتروشیمی مارون لزوم نقش پذیری جوانان در جریان های اجتماعی، توسعه و نظام مدیریت جدید استان خوزستان آغاز پذیرش دانشجوی بدون کنکور در مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان سخنی چند با جناب اقای رئیس جمهور پزشکیان! سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز: درخشش دانش آموزان آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز، با کسب ۳۴ رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری آیا خوزستان نیازمند استاندار توسعه گراست ؟! سرباز کردن زخم کهنه کارکنان رسمی استخدامی سال ۱۳۹۲صنعت نفت حمید بورد، گزینه مطلوب کارکنان نفت و تصمیم گیر بزرگ برای انتخاب مدیران نفتی یک مدیر اجرایی خوزستانی، استاندار جدید خوزستان میشود؟؟ جنوبی های تکنوکرات، “هم نوا” با وزیر نفت به مردم مسجدسلیمان و اهواز و … درود می‌فرستم، می‌کوشم نهایت همدلی با همسایگان نفت جامه عمل بپوشد اعلام حمایت جمعی از کارکنان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان از مهندس پاک نژاد به عنوان وزیر نفت پاک‌نژاد دل در گرو توسعه سرزمین نفت دارد/ او را خوزستانی ترین گزینه برای وزارت نفت میدانم

2

هیچ گونه همکاری با کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل نخواهیم داشت

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : < 1 دقیقه
  • کد خبر : 12131
  • 07 آذر 1401 - 8:02
هیچ گونه همکاری با کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل نخواهیم داشت

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی در مورد همکاری ایران با همکاری کمیته حقیقت یاب که بر اساس نشست اخیر ویژه شورای حقوق بشر قرار است در مورد تحولات اخیر ایران تشکیل شود، گفت: ایران هیچ گونه همکاری با این کمیته سیاسی (کمیته حقیقت‌یاب) نخواهد داشت.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر حمله ایران به کشتی تاجر رژیم صهیونیستی را اتهام‌زنی عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در این ارتباط گفت: جمهوری اسلامی این قدر شجاعت دارد که  در مورد موضوعاتی که می‌خواهد اقدام کند ، رأسا اقدام می‌کند و مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین گفت: نخست‌وزیر عراق فردا به دعوت سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور ایران به تهران سفر می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با انتقاد شدید از برگزاری نشست ویژه  شورای حقوق بشر در مورد ایران گفت: چنین اقداماتی به ارتقای حقوق بشر کمک نمی‌کند و صرفا تقلیل دهنده جایگاه سازوکارهای حقوق بشری است .

وی با اشاره به تشکیل کمیته ملی در ارتباط با بررسی حوادث اخیر در کشور با دستور وزیر کشور، افزود : ایران در این زمینه به وظیفه ملی با تشکیل این کمیته عمل می‌کند و در مورد نتایج  پیگیری‌ها  و بررسی‌ها از سوی این کمیته به صورت شفاف اطلاع‌رسانی می‌کند.

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی در  مورد همکاری ایران با همکاری کمیته حقیقت یاب که بر اساس نشست اخیر ویژه  شورای حقوق بشر  قرار است در مورد تحولات اخیر ایران تشکیل شود، گفت: ایران هیچ گونه همکاری با این کمیته سیاسی (کمیته حقیقت‌یاب) نخواهد داشت.

این خبر تکمیل می‌شود.

لینک کوتاه : https://didbanpress.ir/?p=12131

نظر دهید:

قوانین ارسال نظرات
  • نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  • نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  • برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  • نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح و بدون www وارد کنید.